Schleich 2014

Niemiecka firma.

Moderatorzy: Capricorn, CzekoladaRx, Fafii, Lila2006, Rarity

Postprzez Capricorn » 22 lis 2013, o 12:48

Podobają mi się te dodatki, co nie zmienia faktu, że ich nie kupię ;) Myjka fajna i ten stojak na siodło (chyba podobny zrobię sobie). Ten koń po lewej kłusujący (z kowbojem?) mnie interesuje. Tylko czemu ogon mu obcięli :-/
Http://monocerus.pl - nie tylko dla kolekcjonerów ;)
http://capricornmeadow.blogspot.com - wpis co 2-3 dni.
http://ModeleKoni.pl
Avatar użytkownika
Capricorn
Administrator
 
Posty: 475
Dołączył(a): 13 wrz 2012, o 13:16
Lokalizacja: śląskie
Posiada modeli: 300

Postprzez Ardnas » 22 lis 2013, o 14:35

Jedyne co mi sie podoba to myjka, ale w zabudowaniach stajennych nie gustuję więc pewnie i tak nie kupię. Po koniach rewelacji bym sie nie spodziewała :/ Ten niebieski zestaw coś do mnie nie przemawia. Ale żeby nie było, że umiem tylko zrzędzić to powiem, że z tym stojakiem i skrzynką na szczotki to sie postarali :>
RANDOM_AVATAR
Ardnas
Pasjonata
 
Posty: 181
Dołączył(a): 4 sie 2013, o 14:39

Postprzez Carmen » 22 lis 2013, o 17:22

Szczerze naprawdę podziw za zrobienie w końcu jakiejś stajni do zniesienia. Niestety pewnie cenę dadzą taką że wytrzeszku dostanę :shock:
Skrzynka całkiem fajna, ale te zestawy.... tak naprawdę to teraz zależy mi tylko na ludzikach. Z siodeł schodzi farba, a ogłowia się rozciągają i pękają.
RANDOM_AVATAR
Carmen
 

Postprzez Koniara262 » 23 lis 2013, o 17:11

Metalfish haha, super komentarz, leżę i nie wstaję :lol:
Myjka nawet interesująca, poza tymi "różoffymi" dodatkami prezentuje się nawet profesjonalnie.
Stajnia widzę w takim "Breyerowskim" stylu, ale nie w moim. Preferuję bardziej "klasyczny" design.
Zestaw słaby. Ciekawe jak ta dżokejka radzi sobie z prawami fizyki...
Podsumowując - mooooże myjka trafi do mojej kolekcji, ale nie jestem pewna.
RANDOM_AVATAR
Koniara262
Doświadczony kolekcjoner
 
Posty: 322
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 15:48
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Maliaorca » 23 lis 2013, o 19:37

Metalfish, gdyby Schleich miał taki poziom, jak Twój komentarz. to byłoby super ;)
Avatar użytkownika
Maliaorca
Znawca
 
Posty: 527
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 14:24
Lokalizacja: Polska

Postprzez Gość » 24 lis 2013, o 12:52

Oni mnie już tak irytują, że takie komentarze same się na usta cisną :roll:
RANDOM_AVATAR
Gość
 

Postprzez Gość » 26 lis 2013, o 20:10

Jak widzę wiele nowości mnie ominęła O.o Stajnia mi najbardziej się podoba, lecz boje się o cenę że będzie z ,,Kosmosu''. Ogólnie Schleich zaczyna się rozwijać , jeśli chodzi o stajnie , myjki itp. Ale jeśli chodzi o konie to stanowcze NIE. Ostatnio widziałam nowe psiaczki schleich i wyglądają naprawdę dobrze, nawet lepiej niż niektóre nowe konie 2014.
RANDOM_AVATAR
Gość
 

Postprzez Aon-Adharcach » 9 gru 2013, o 20:05

We wrześniu mają pojawić się jeszcze następujące końskie nowości:

42103 stajnia z osprzętem
42104 myjka
42105 zestaw do karmienia (?)
42106 wybieg
42110 stajnia
42111 jeździec na zawodach
42112 jeździec westernowy
42113 jeździec rekreacyjny
Podpis będzie tutaj
Avatar użytkownika
Aon-Adharcach
Założycielka
 
Posty: 2938
Dołączył(a): 5 lis 2011, o 14:47
Lokalizacja: Blackridge, Szkocja

Postprzez Ardnas » 10 gru 2013, o 16:24

Rewolucji to bym się po tegorocznych nowościach nie spodziewała, ale zawsze jakaś szansa jest :>
RANDOM_AVATAR
Ardnas
Pasjonata
 
Posty: 181
Dołączył(a): 4 sie 2013, o 14:39

Postprzez Aon-Adharcach » 10 gru 2013, o 19:53

Na MPV są zdjęcia katalogu! Małe, ale zawsze coś ;) Wrzucam jeszcze nie widziane:

Sprzęt stajenny i zestawy jeździeckie:
42103 stajnia z osprzętem
42110 stajnia
Obrazek

42104 myjka
42105 karmy
42106 ogrodzenie wybiegu
Obrazek

42111 jeździec na zawodach
42112 jeździec westernowy
42113 jeździec rekreacyjny
Obrazek

Oraz elfie konie i jednorożce - jak dla mnie wyłącznie w celach przeróbkowych :P bo wydaje mi się, że będą miały całkiem znośną rzeźbę.

70483 Amisi
70484 Lis
70486 Ilaya
Obrazek
Podpis będzie tutaj
Avatar użytkownika
Aon-Adharcach
Założycielka
 
Posty: 2938
Dołączył(a): 5 lis 2011, o 14:47
Lokalizacja: Blackridge, Szkocja

Postprzez Ardnas » 11 gru 2013, o 16:07

Ja chcę konia z zestawu rekreacyjnego! Zapowiada się ślicznie! I te karmy też ciekawe, a stajnia niestety z pewnością będzie miała kosmiczną cenę :( Jednak i tak czekam na real foty, bo na nich dopiero będzie można dokładnie ocenić nowości :>
RANDOM_AVATAR
Ardnas
Pasjonata
 
Posty: 181
Dołączył(a): 4 sie 2013, o 14:39

Postprzez Koniara262 » 11 gru 2013, o 17:41

Karmy fajne, mogą być bardzo przydatne do dioram.
Stajnie mi się nie podobają, inne rzeczy też...
RANDOM_AVATAR
Koniara262
Doświadczony kolekcjoner
 
Posty: 322
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 15:48
Lokalizacja: Leszno

Postprzez we-runcia » 15 gru 2013, o 08:21

Na schleich.czo pojawiły się już pierwsze real fotki nowych modeli , widzę że tu nikt nie wstawił , więc wrzucam :

http://www.ebay.de/sch/m.html?_odkw=&_o ... &_from=R40


Ja jestem załamana :-|


Edit :
zły link .
Avatar użytkownika
we-runcia
Pasjonata
 
Posty: 172
Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lila2006 » 15 gru 2013, o 09:02

We-runcia, perspektywa tych zdjęć jest nienajlepsza, są robione trochę z góry. Może nie będzie tak źle...?
Avatar użytkownika
Lila2006
Moderator
 
Posty: 1370
Dołączył(a): 3 gru 2012, o 18:10
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy

Postprzez Kari » 15 gru 2013, o 11:00

Łatwiej będzie mi wypisać konie, które są nawet znośne, bo jest ich MAŁO:
- źrebol trakeński wygląda dosyć ciekawie.
- źrebak szetlanda jest bardzo uroczy, niestety, jego rodzice nie mieli takiego powołania
- arabski źrebak też wygląda "bezpiecznie"
- fiord i fryz są dosyć znośnymi modelami
Reszta jest straszna.
Lila2006, miejmy taką nadzieję. :-/
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Schleich

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron