Napisane: 2 gru 2012, o 03:31
olcioxd
Jakie zamieszanie? Dla mnie to nieprofesjonalizm, niehonorowe zachowanie i brak szacunku do klienta.
A piszę to mając własne doświadczenia od tej drugiej strony - z prowadzenia firmy i sklepu netowego Więc tym bardziej piszę MEGA MINUS dla www.breyer.com.pl
Temat o zamawianiu z zagranicy powstał. Może parę osób napisze o swoich doświadczeniach, a to ułatwi niektórym zakupienie wymarzonego modelu, bez wielomiesięcznego czekania, na to, że może... za parę miesięcy,... o ile w ogóle model pojawi się w sklepie PL.
Jakie zamieszanie? Dla mnie to nieprofesjonalizm, niehonorowe zachowanie i brak szacunku do klienta.
A piszę to mając własne doświadczenia od tej drugiej strony - z prowadzenia firmy i sklepu netowego Więc tym bardziej piszę MEGA MINUS dla www.breyer.com.pl
Temat o zamawianiu z zagranicy powstał. Może parę osób napisze o swoich doświadczeniach, a to ułatwi niektórym zakupienie wymarzonego modelu, bez wielomiesięcznego czekania, na to, że może... za parę miesięcy,... o ile w ogóle model pojawi się w sklepie PL.