Strona 2 z 4

PostNapisane: 2 gru 2012, o 03:31
przez dorotheah
olcioxd
Jakie zamieszanie? Dla mnie to nieprofesjonalizm, niehonorowe zachowanie i brak szacunku do klienta.
A piszę to mając własne doświadczenia od tej drugiej strony - z prowadzenia firmy i sklepu netowego :) Więc tym bardziej piszę MEGA MINUS dla www.breyer.com.pl


Temat o zamawianiu z zagranicy powstał. Może parę osób napisze o swoich doświadczeniach, a to ułatwi niektórym zakupienie wymarzonego modelu, bez wielomiesięcznego czekania, na to, że może... za parę miesięcy,... o ile w ogóle model pojawi się w sklepie PL.

PostNapisane: 2 gru 2012, o 23:36
przez NAF
Nowy wątek bardzo pomocny.

Tak mi coś chodziło po głowie o składaniu zamówień w sklepach internetowych / zawieraniu umowy i nie chciało mi to dać spokoju, więc zajrzałam do regulaminu sklepu ... tak po prostu nie chciało się to ode mnie odczepić.

CENY
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

PostNapisane: 3 gru 2012, o 12:38
przez krysiek1108
- I w tym momencie nie rozumiem postępowania sklepu :( ( regulamin jest jednoznaczny ) co klienta obchodzą problemy techniczne ( jak mówi stare przysłowie " co konia obchodzi że się wóz przewrócił " ) -czy warto podkopywać zaufanie do własnego interesu :?: nawet tracąc w sumie niewielkie pieniądze :/ w sumie zyski byłyby znacznie większe biorąc pod uwagę że to hobby jest bardzo niszowe a klientela wybredna . :x :-/
Zaznaczam że mnie potraktowano prawie profesjonalnie ( dopiero po wymianie " poglądów " co do zasad handlu )- otrzymałem model w cenie która tydzień wisiała pod zamówionym produktem . Jednak to jak potraktowano dwie Nasze koleżanki stawia sklep w bardzo niekorzystnym świetle . :evil:

PostNapisane: 4 gru 2012, o 18:51
przez Nieleka
Ja chciałabym tylko zwrócić uwagę właścicielowi sklepu, że tę sprawę dziewczyny jak najbardziej mogą zgłosić do rzecznika praw konsumenta - a ja naprawdę nie radzę narażać się na zbyt bliski kontakt z urzędnikami.

Co dziewczyny z tym zrobią, to już ich broszka, ale ze swojej strony dziękuję za współpracę - więcej modeli u was nie mam zamiaru kupować.

PostNapisane: 6 gru 2012, o 15:15
przez dorotheah
Co dziewczyny zrobią?
Własnie dostałam potwierdzoną informację, że mój model trafił już do rąk osoby w PL, która mi go odeśle. Oczywiście w niższej cenie w jakiej go pierwotnie zamówiłam.
Troszkę złość mi minęła. A miałam już sporo napisać na ten temat w kilku odwiedzanych miejscach.
Dodam jeszcze, że jest potężna różnica między obsługą, poprzez kramsklep.net, a Breyer.com.pl . Inna polityka sprzedażowa?
Kramsklep wysyłał moje zamówienia idealnie.


Naf, Krzysztof, Nielka - wielkie dzięki za wsparcie.

Teraz jeszcze, ku sprawiedliwości swoje modele powinna wywalczyć Capricorn.
BreyerPolska
Chyba lepiej dopłacić parę złotych do zaledwie kilku modeli (3 ?) niż stracić dobrą twarz u potencjalnych klientów ??? Zadowolony klient powróci z kolejnymi zakupami i poleceniami. A to jest na wagę złota w biznesie. :)

PostNapisane: 6 gru 2012, o 15:45
przez NAF
dorotheah, jak zawsze do usług

Co od potencjalnych klientów, muszą zobaczyć poprawę, bo inaczej strach będzie składać kolejne zamówienia (albo będzie się szukało gdzie indziej *khem* ebay *khem*)

PostNapisane: 6 gru 2012, o 16:46
przez krysiek1108
- Dorotheah gratulacje w związku z pozytywnie rozstrzygniętą kwestią :yay: - wygląda na to że późno bo późno ale Breyer Polska postanowił chyba w końcu pomyśleć również o kliencie :P - pomimo niezrozumiałego dla nikogo zamieszania z cenami ( niepotrzebnie rozbudzili nadzieje wielu fanów modeli :-/ ) już drugą osobę potraktowali " właściwie " ( pozostała jeszcze jedna ) na dodatek obniżyli ceny prawie wszystkich koni ( nie wiem tylko na jak długo i czy to znowu nie pomyłka oprogramowania :?: ) - w kramsklepie ceny nadal te same . :shock:

PostNapisane: 6 gru 2012, o 18:51
przez Nieleka
@dorotheah: no to super, że jakoś się udało tę sprawę rozwiązać. :)
Pytanie tylko, czy to zamieszanie było w ogóle potrzebne? Mam nadzieję, że w przyszłości Breyer Polska nie będzie zaliczać takich wpadek.

PostNapisane: 14 gru 2012, o 15:56
przez Schleichlove
Ja bardzo bym chciała :
- Topsails Rien Maker
- Mistral Hojris
- Adam Cartwright's Sport
- Padré
:-D

PostNapisane: 20 gru 2012, o 23:17
przez Maja
Mam nadzieję, że nie muszą być tylko konie...? ;)

Traditional:
B3947 (Blue) - Blanket and shipping boots <- jeśli o mnie chodzi, to tylko niebieski wchodzi w grę :)

PostNapisane: 21 gru 2012, o 07:53
przez Haniusia
Ja to w tym momencie marzę o tym, żeby sprowadzili Totilasa (Traditional), Lusitano i Grullo Pinto (nowości 2013 Traditional). Szczególnie Grullo Pinto...

PostNapisane: 21 gru 2012, o 13:41
przez kolekcjonerka
Z nowości to na moją listę trafił Gypsy Vanner.
Mogliby też sprowadzić zestawy stablemates ze zwierzętami gospodarskimi - szczególnie tego z osiołkiem.

PostNapisane: 22 gru 2012, o 01:03
przez krysiek1108
- Zastanawiałem się nad tym tematem , bo widzę że zaczyna się rozrastać ( forum Schleich ) ,czytam Wasze zachcianki i zastanawiam się co o tym wszystkim myśli importer ( Breyer Polska ) czy ktoś pomyślał o tym że nawet przy najlepszych chęciach z ich strony nie są w stanie sprowadzić wszystkiego , z prostej przyczyny - kasa , czy ktokolwiek z Was jest w stanie zagwarantować że zakupi modele o których napisał ( osobiście może 5 lub 6 )a pozostali czy są w stanie wziąć odpowiedzialność za " zamówienie " , myślę że dopiero przy takiej gwarancji firma potraktuje nas poważnie i importuje takie modele na jakich Nam zależy . :-/

PostNapisane: 22 gru 2012, o 02:22
przez Maja
krysiek1108, dlatego najpierw robimy listę, potem zliczamy zapotrzebowanie ilościowe i Breyer Polska może zamówić tylko pierwsze kilka pozycji. Ale faktycznie, trzeba wziąć odpowiedzialność za swoje zachcianki, bo też mi się wydaje, że część osób tylko pisze, bo pisze, a jak przyjdzie co do czego, to nic nie kupi, a wtedy importer w ogóle nie będzie na to wszystko patrzył... :roll:

PostNapisane: 22 gru 2012, o 15:55
przez Koniara262
I o to właśnie chodzi.
Ja podałam całą listę dostępnych koni, ale jeżeli miałabym je kupić, to myślę, że tak po kolei, nie wszystkie na raz. Po prostu przy każdym zamówieniu jeden czy dwa modele.
Jest tez taka sprawa, że Breyery kupują osoby niezarejestrowane na naszym forum, o których po prostu nie wiemy i gdy przykładowo BreyerPolska ściągnął by tylko jedną figurkę, ktoś mógłby wziąć nam ją sprzed nosa. Chyba, że bez wystawiania na stron internetową...