Forumowa "chciejlista" modeli Breyera

Amerykańska firma.

Moderatorzy: Capricorn, Rarity, Fafii, CzekoladaRx, Lila2006

Postprzez dorotheah » 2 gru 2012, o 03:31

olcioxd
Jakie zamieszanie? Dla mnie to nieprofesjonalizm, niehonorowe zachowanie i brak szacunku do klienta.
A piszę to mając własne doświadczenia od tej drugiej strony - z prowadzenia firmy i sklepu netowego :) Więc tym bardziej piszę MEGA MINUS dla www.breyer.com.pl


Temat o zamawianiu z zagranicy powstał. Może parę osób napisze o swoich doświadczeniach, a to ułatwi niektórym zakupienie wymarzonego modelu, bez wielomiesięcznego czekania, na to, że może... za parę miesięcy,... o ile w ogóle model pojawi się w sklepie PL.
Avatar użytkownika
dorotheah
Ekspert
 
Posty: 944
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:50
Posiada modeli: 350

Postprzez NAF » 2 gru 2012, o 23:36

Nowy wątek bardzo pomocny.

Tak mi coś chodziło po głowie o składaniu zamówień w sklepach internetowych / zawieraniu umowy i nie chciało mi to dać spokoju, więc zajrzałam do regulaminu sklepu ... tak po prostu nie chciało się to ode mnie odczepić.

CENY
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Avatar użytkownika
NAF
Znawca
 
Posty: 671
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 21:57
Lokalizacja: Kraków

Postprzez krysiek1108 » 3 gru 2012, o 12:38

- I w tym momencie nie rozumiem postępowania sklepu :( ( regulamin jest jednoznaczny ) co klienta obchodzą problemy techniczne ( jak mówi stare przysłowie " co konia obchodzi że się wóz przewrócił " ) -czy warto podkopywać zaufanie do własnego interesu :?: nawet tracąc w sumie niewielkie pieniądze :/ w sumie zyski byłyby znacznie większe biorąc pod uwagę że to hobby jest bardzo niszowe a klientela wybredna . :x :-/
Zaznaczam że mnie potraktowano prawie profesjonalnie ( dopiero po wymianie " poglądów " co do zasad handlu )- otrzymałem model w cenie która tydzień wisiała pod zamówionym produktem . Jednak to jak potraktowano dwie Nasze koleżanki stawia sklep w bardzo niekorzystnym świetle . :evil:
Gdy Cię nęci wiatru dotyk , zmień samochód na motocykl .
Avatar użytkownika
krysiek1108
Ekspert
 
Posty: 922
Dołączył(a): 28 cze 2012, o 16:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Nieleka » 4 gru 2012, o 18:51

Ja chciałabym tylko zwrócić uwagę właścicielowi sklepu, że tę sprawę dziewczyny jak najbardziej mogą zgłosić do rzecznika praw konsumenta - a ja naprawdę nie radzę narażać się na zbyt bliski kontakt z urzędnikami.

Co dziewczyny z tym zrobią, to już ich broszka, ale ze swojej strony dziękuję za współpracę - więcej modeli u was nie mam zamiaru kupować.
RANDOM_AVATAR
Nieleka
 

Postprzez dorotheah » 6 gru 2012, o 15:15

Co dziewczyny zrobią?
Własnie dostałam potwierdzoną informację, że mój model trafił już do rąk osoby w PL, która mi go odeśle. Oczywiście w niższej cenie w jakiej go pierwotnie zamówiłam.
Troszkę złość mi minęła. A miałam już sporo napisać na ten temat w kilku odwiedzanych miejscach.
Dodam jeszcze, że jest potężna różnica między obsługą, poprzez kramsklep.net, a Breyer.com.pl . Inna polityka sprzedażowa?
Kramsklep wysyłał moje zamówienia idealnie.


Naf, Krzysztof, Nielka - wielkie dzięki za wsparcie.

Teraz jeszcze, ku sprawiedliwości swoje modele powinna wywalczyć Capricorn.
BreyerPolska
Chyba lepiej dopłacić parę złotych do zaledwie kilku modeli (3 ?) niż stracić dobrą twarz u potencjalnych klientów ??? Zadowolony klient powróci z kolejnymi zakupami i poleceniami. A to jest na wagę złota w biznesie. :)
Ostatnio edytowano 6 gru 2012, o 23:19 przez dorotheah, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dorotheah
Ekspert
 
Posty: 944
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:50
Posiada modeli: 350

Postprzez NAF » 6 gru 2012, o 15:45

dorotheah, jak zawsze do usług

Co od potencjalnych klientów, muszą zobaczyć poprawę, bo inaczej strach będzie składać kolejne zamówienia (albo będzie się szukało gdzie indziej *khem* ebay *khem*)
Avatar użytkownika
NAF
Znawca
 
Posty: 671
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 21:57
Lokalizacja: Kraków

Postprzez krysiek1108 » 6 gru 2012, o 16:46

- Dorotheah gratulacje w związku z pozytywnie rozstrzygniętą kwestią :yay: - wygląda na to że późno bo późno ale Breyer Polska postanowił chyba w końcu pomyśleć również o kliencie :P - pomimo niezrozumiałego dla nikogo zamieszania z cenami ( niepotrzebnie rozbudzili nadzieje wielu fanów modeli :-/ ) już drugą osobę potraktowali " właściwie " ( pozostała jeszcze jedna ) na dodatek obniżyli ceny prawie wszystkich koni ( nie wiem tylko na jak długo i czy to znowu nie pomyłka oprogramowania :?: ) - w kramsklepie ceny nadal te same . :shock:
Gdy Cię nęci wiatru dotyk , zmień samochód na motocykl .
Avatar użytkownika
krysiek1108
Ekspert
 
Posty: 922
Dołączył(a): 28 cze 2012, o 16:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Nieleka » 6 gru 2012, o 18:51

@dorotheah: no to super, że jakoś się udało tę sprawę rozwiązać. :)
Pytanie tylko, czy to zamieszanie było w ogóle potrzebne? Mam nadzieję, że w przyszłości Breyer Polska nie będzie zaliczać takich wpadek.
RANDOM_AVATAR
Nieleka
 

Postprzez Schleichlove » 14 gru 2012, o 15:56

Ja bardzo bym chciała :
- Topsails Rien Maker
- Mistral Hojris
- Adam Cartwright's Sport
- Padré
:-D
RANDOM_AVATAR
Schleichlove
Amator
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 15:15
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Maja » 20 gru 2012, o 23:17

Mam nadzieję, że nie muszą być tylko konie...? ;)

Traditional:
B3947 (Blue) - Blanket and shipping boots <- jeśli o mnie chodzi, to tylko niebieski wchodzi w grę :)
Avatar użytkownika
Maja
Pasjonata
 
Posty: 184
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 13:36
Posiada modeli: 108

Postprzez Haniusia » 21 gru 2012, o 07:53

Ja to w tym momencie marzę o tym, żeby sprowadzili Totilasa (Traditional), Lusitano i Grullo Pinto (nowości 2013 Traditional). Szczególnie Grullo Pinto...
Zapraszam na mój pamiętnik --> http://hamada.bloog.pl/
I na mojego photobloga --> http://flyingbutter.bloog.pl/
Avatar użytkownika
Haniusia
Pasjonata
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 lip 2012, o 16:41
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kolekcjonerka » 21 gru 2012, o 13:41

Z nowości to na moją listę trafił Gypsy Vanner.
Mogliby też sprowadzić zestawy stablemates ze zwierzętami gospodarskimi - szczególnie tego z osiołkiem.
Avatar użytkownika
kolekcjonerka
Doświadczony kolekcjoner
 
Posty: 424
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 20:35
Lokalizacja: Stolica

Postprzez krysiek1108 » 22 gru 2012, o 01:03

- Zastanawiałem się nad tym tematem , bo widzę że zaczyna się rozrastać ( forum Schleich ) ,czytam Wasze zachcianki i zastanawiam się co o tym wszystkim myśli importer ( Breyer Polska ) czy ktoś pomyślał o tym że nawet przy najlepszych chęciach z ich strony nie są w stanie sprowadzić wszystkiego , z prostej przyczyny - kasa , czy ktokolwiek z Was jest w stanie zagwarantować że zakupi modele o których napisał ( osobiście może 5 lub 6 )a pozostali czy są w stanie wziąć odpowiedzialność za " zamówienie " , myślę że dopiero przy takiej gwarancji firma potraktuje nas poważnie i importuje takie modele na jakich Nam zależy . :-/
Gdy Cię nęci wiatru dotyk , zmień samochód na motocykl .
Avatar użytkownika
krysiek1108
Ekspert
 
Posty: 922
Dołączył(a): 28 cze 2012, o 16:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Maja » 22 gru 2012, o 02:22

krysiek1108, dlatego najpierw robimy listę, potem zliczamy zapotrzebowanie ilościowe i Breyer Polska może zamówić tylko pierwsze kilka pozycji. Ale faktycznie, trzeba wziąć odpowiedzialność za swoje zachcianki, bo też mi się wydaje, że część osób tylko pisze, bo pisze, a jak przyjdzie co do czego, to nic nie kupi, a wtedy importer w ogóle nie będzie na to wszystko patrzył... :roll:
Avatar użytkownika
Maja
Pasjonata
 
Posty: 184
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 13:36
Posiada modeli: 108

Postprzez Koniara262 » 22 gru 2012, o 15:55

I o to właśnie chodzi.
Ja podałam całą listę dostępnych koni, ale jeżeli miałabym je kupić, to myślę, że tak po kolei, nie wszystkie na raz. Po prostu przy każdym zamówieniu jeden czy dwa modele.
Jest tez taka sprawa, że Breyery kupują osoby niezarejestrowane na naszym forum, o których po prostu nie wiemy i gdy przykładowo BreyerPolska ściągnął by tylko jedną figurkę, ktoś mógłby wziąć nam ją sprzed nosa. Chyba, że bez wystawiania na stron internetową...
RANDOM_AVATAR
Koniara262
Doświadczony kolekcjoner
 
Posty: 322
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 15:48
Lokalizacja: Leszno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Breyer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość