Co dziewczyny zrobią?
Własnie dostałam potwierdzoną informację, że mój model trafił już do rąk osoby w PL, która mi go odeśle. Oczywiście w niższej cenie w jakiej go pierwotnie zamówiłam.
Troszkę złość mi minęła. A miałam już sporo napisać na ten temat w kilku odwiedzanych miejscach.
Dodam jeszcze, że jest potężna różnica między obsługą, poprzez kramsklep.net, a Breyer.com.pl . Inna polityka sprzedażowa?
Kramsklep wysyłał moje zamówienia idealnie.
Naf, Krzysztof, Nielka - wielkie dzięki za wsparcie.
Teraz jeszcze, ku sprawiedliwości swoje modele powinna wywalczyć Capricorn.
BreyerPolska
Chyba lepiej dopłacić parę złotych do zaledwie kilku modeli (3 ?) niż stracić dobrą twarz u potencjalnych klientów ??? Zadowolony klient powróci z kolejnymi zakupami i poleceniami. A to jest na wagę złota w biznesie.