Modele Kari

Czyli modele wykonane własnoręcznie od podstaw.

Moderatorzy: Capricorn, Rarity, Fafii, CzekoladaRx, Lila2006

Postprzez Zeta » 15 mar 2015, o 14:55

Super ten jednorożec, bardzo urokliwy, tylko czemu jego róg jest poziomo? Chyba powinien być pod kątem prostym do czoła, prawda? Kiedyś rysowałam jednorożce podwodne, które miały właśnie taki pochylony róg, niemal równoległy do pyska (żeby zmniejszyć opór wody podczas pływania) - tylko, że to wtedy miało sens.

Obrazek

Obrazek Róg jednorożca prawidłowo osadzony - wycelowany w niebo.

(oba rysunki są mojego autorstwa)
RANDOM_AVATAR
Zeta
Pasjonata
 
Posty: 239
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 21:16
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Kari » 16 mar 2015, o 12:26

Zeta, wiesz.... :) Nie spodziewałam się, że jednorożce mają jakieś podręcznikowe anatomiczne rozpiski. :lol:
Dla mnie jednorożec to istota, którą trudno podciągnąć pod jakiś wzorzec, bo jest wytworem wyobraźni, a wiadomo, że każdy sobie jakoś inaczej to wyobraża. :-D

Fakt, przyznam na pewno rację, że u wodnych róg był tak ustawiony ze względu na opór wody.
Ja jednak pozostanę przy moich ustaleniach - jaki jest jednorożec każdy widzi/wyobraża sobie. ;D

Ps. Ładniutkie rysuneczki.
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Askada » 16 mar 2015, o 13:10

Podziwiam Cię, ja próbowałam swoich sił w rzeźbieniu i poległam :lol: Tamten kucuś jest świetny, jednorożec również mi się podoba.
Zeta, Rewelacyjne te Twoje "rożce" :mrgreen:
Koń-piękno doskonałe
Avatar użytkownika
Askada
Pasjonata
 
Posty: 142
Dołączył(a): 22 mar 2014, o 21:34
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Patrycja » 16 mar 2015, o 19:52

Ale fajny jednorożec :) pewnie, że każdy wyobraża go sobie po swojemu i nie można się tego czepiać, ale jakoś wizualnie czy proporcjonalnie, a może tak mi się opatrzyły widziałam róg raczej prostopadle do czaszki. Co nie zmienia faktu, że sama możesz go widzieć inaczej. Podziwiam, że moher nie sprawiał Ci problemu ja się nieźle napociłam przy nim...
Avatar użytkownika
Patrycja
Znawca
 
Posty: 713
Dołączył(a): 19 gru 2014, o 20:09
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Kari » 17 mar 2015, o 17:07

Dzięki dziewczyny. :mrgreen:

Patrycja, ogółem to o moherowaniu mogłabym straszliwy poemat napisać pełen grozy i niespodziewanych zwrotów akcji...Ale nie było TAK źle. Oby teraz tylko szybko nie odpadł. xD

Oto, co młodzież robo, zamiast się grzecznie uczyć:
Lepi kolejnego konia:
Obrazek
Obrazek

Muszę zrobić coś z tych resztek gliny, co mi zostały, bo szkoda (czyste cebulactwo). Co sądzicie? :D Jakieś pomysły na pozę? :D
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Clevelka » 17 mar 2015, o 19:09

Hmmm... Wolny dresażowy galop?
Patrzyłam na twoje lepki, i tak mnie ,,zainspirowały'' do tworzenia, echhhh..... Powiesz jak rzeźbisz nogi?
Avatar użytkownika
Clevelka
Doświadczony kolekcjoner
 
Posty: 264
Dołączył(a): 23 lip 2014, o 16:48
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Kari » 26 mar 2015, o 07:51

Mangalarga, byłoby wspaniale. :D MOżna by było ogółem zgadać się i zająć mistycznymi stworzeniami koniopodobnymi. :D Znam nawet takiego, co w Polsce był "widywany". :D

Ja do tych rogów to na luzie podchodze. Jedno tylko pytanie mnie dręczy: Jak te biedaki się rodzą z tym rogiem wycelowanym w górę. D: Biedna ta klacz! Biedny jej zad! D:
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Unicornis » 26 mar 2015, o 12:54

Offtop nam się zrobił ;) Później wydzielę temat.
Obrazek
Zawieszone do odwołania
Avatar użytkownika
Unicornis
Założycielka
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 5 lis 2011, o 14:47
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Postprzez Zeta » 26 mar 2015, o 14:25

Mangalarga napisał(a):Offtop nam się zrobił ;) Później wydzielę temat.


Otóż to ;) Jestem za!
RANDOM_AVATAR
Zeta
Pasjonata
 
Posty: 239
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 21:16
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Unicornis » 1 kwi 2015, o 10:11

Jednorożcowy offtop przeniosłam tu:
http://www.modelhorse.czo.pl/topics23/763.htm
Obrazek
Zawieszone do odwołania
Avatar użytkownika
Unicornis
Założycielka
 
Posty: 2917
Dołączył(a): 5 lis 2011, o 14:47
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Modele Kari

Postprzez Kari » 13 kwi 2015, o 17:27

Rzeźbienia ciąg dalszy.
Obrazek
Obrazek
Mały stwór z początku walczył jak rasowy potwór, ale się mu nie dałam. Szkoda, że nie mam zdjęć z początkowego stadium przepoczwarzenia, bo było na co patrzeć. :lol:
Teraz jest już spokojniej, rzeźba opanowana i wyszedł jako taki galop. Niestety, całe ciało jeszcze do wyszlifowania, bo straszne zmarszczki mu się porobiły od moich paluchów. :C
Do zdjęcia go nie uczesałam. Ogon miał jak typowy rumak Barbie, ale już go poobcinałam. Teraz tylko wygładzę, uczeszę i pomaluję. :3 Chyba mu jeszcze nogi poprawię... Denerwują mnie.
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Re: Modele Kari

Postprzez Ana » 13 kwi 2015, o 18:36

Idzie to naprawdę dość fajnie! Podoba mi się jego głowa i poza.
Nie mogę się doczekać aż go wyszlifujesz i uczeszesz, ale już teraz mogę powiedzieć że idzie bardzo dobrze :D
Avatar użytkownika
Ana
Ekspert
 
Posty: 934
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 17:43
Lokalizacja: Utrecht, Holandia

Re: Modele Kari

Postprzez Amalltea » 13 kwi 2015, o 20:21

Jednorożec , nie lubie tego słowa, ale inne nie cisnie mi się na język więc powiem WOW :shock: :D Ja to nawet z modeliny nie ulepiłabym bałwanka, a co dopiero takie cudeńko! A zapowiedź kolejnego dzieła, mega, nie mogę sie doczekać efektu końcowego :)
"Każdemu jest coś pisane, mnie pisana jest miłość do koni"
Avatar użytkownika
Amalltea
Ekspert
 
Posty: 770
Dołączył(a): 12 kwi 2015, o 02:53
Lokalizacja: Dolnyśląsk, Polkowice
Posiada modeli: 15

Re: Modele Kari

Postprzez Kari » 6 maja 2015, o 08:08

Wielkie dzięki dziewczyny. ;3

Wreszcie udało mi się dorobić nową nogę... Bo starą mu odcięłam. :twisted:
Obrazek
(krew lała się strumieniami, trysnęła na ściany, sufit, podłogę... Było dużo sprzątania)
Obrazek
Wydaje mi się, że ta nowa noga jest chyba lepsza, dłuższa od tamtej starej. xd Przynajmniej jej widok już mnie tak w oczy nie gryzie. hehe
Obrazek
Teraz to już naprawdę biorę się za szlifowanie i malowanie. xd Chcę go skończyć przed wakacjami... A, właśnie! Bo dorobiłam wreszcie modelowi płeć. Myślałam, że się obejdzie, że będzie to tylko taki szybki projekt na przećwiczenie rzeźby, ale wyszło coś sensownego i nie mógł być taki bezpłciowy twór. Teraz to wałach.

Oprócz tego, mam dla was zagadkę. :P
Obrazek
Jest bardzo prosta. :P Cóż to będzie?
Na zdjęciu jest dosyć spory kawałek. Cóż to za twór?
Powiem tak: jest na tyle mały, że mój aparat ma problem ze złapaniem ostrości i na tyle duży, że nie potrafiłam dobrać kartki, która służy mu za tło. xd
Avatar użytkownika
Kari
Znawca
 
Posty: 643
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 17:05
Lokalizacja: Tychy

Re: Modele Kari

Postprzez Gość » 6 maja 2015, o 10:17

Coraz bardziej sensownie wygląda ta rzeźba. Jestem ciekawa jak będzie dalej wyglądać.

A to ostatnie nie wiem czemu ale przypomina mi kurę z piłką xD
RANDOM_AVATAR
Gość
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Rzeźbienie i lepienie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron